Hravý projekt, který baví zákazníky a bavil i nás. Zlatá studna je značka post-mixového stroje a 14 vyladěných ovocných příchutí. Cílí na B2B klienty, jako jsou restaurace, jídelny, hotely, kluby a firmy. Společnost na trhu funguje už několik let, ale chtěla ze své značky a produktu vyždímat maximum, proto se rozhodla pro nový design webu.
A jsme happy jak dva grepy, že oslovili právě nás. Hlavní roli hraje ovoce, a proto bylo jasné, že chceme, aby byl web pořádně šťavnatý a fresh. Zvolili jsme žlutou barvu, která v nás evokuje pomeranč, zelenou, jako je limetka, máta či hroznové víno a k tomu klasiku v podobě bílé. Jak se nám výsledek povedl, posuďte sami.
Pojďme si dát společně kafe.
Jestli virtuálně, nebo naživo, to necháme na vás. Prodiskutujeme váš projekt i to, co pro vás můžeme udělat, abyste zazářili.