Maso Pelikán
Vizuální identita
E-shop
Packaging
Sociální sítě
Marketingová strategie
Byli jsme na startovní čáře značky Pelikán – nejlepšího sušené masa vůbec. Značce jsme navrhli marketingovou a komunikační strategii, kompletní vizuální identitu a vytvořili jsme e-shop a obsah na všech komunikačních kanálech.
Obalům jsme dali nepřehlédnutelný design, který se liší barvou dle příchutí. Matná černá má na sobě rustikální prvky připomínající strukturu sušeného masa. Přední strana informuje zákazníky o konkurenčních výhodách. Na zadní straně zákazníci najdou kromě obsahu balení také ideální situace, kdy si na mase pochutnají nejvíce.
Možná jsi mě viděl v soutěži MasterChef nebo jsem ti uvařil v michelinské restauraci Field. Teď ti servíruju perfektně okořeněný sušený maso.
Dělám to poctivě. Do jednoho pytlíku narvu 225 g šťavnatýho hovězího steaku.
Pravá přirozená chuť masa s trochou soli a pepře, zato má víc bílkovin (61 g).
Celé komunikaci jsme dali trochu odrzlý tone of voice. Vsadili jsme na osobitý přístup Nicka Pelikána, který maso ručně vyrábí a vdechli jsme jeho příběhu život. Taky chcete ochutnat?
Zákazníkům jsme zajistili snadný nákup přes e-shop. Zároveň jsme vytvořili newslettery, které zákazníky lákají k opětovnému nákupu. Zaměřili jsme se také na sociální sítě, kde nenásilnou a zábavnou formou připomínáme výhody sušeného masa Pelikán.
Zajistili jsme profesionální focení a natočení promo videa, které slouží k získání potenciálních partnerských maloobchodů, ale i jako přiblížení koncového zákazníka k výrobě sušeného masa a samotnému Nickovi Pelikánovi.
Se značkou Pelikán budujeme lovebrand. Neustále ji posouváme vpřed.